خرید بهترین لایت کیور

ساخت وبلاگ

لایت کیور دندانپزرشکی چیست ؟ و بهترین لایت کیور ها چه ویژگی هایی دارد ؟

لایت کیور به دستگاهی گفته می شود که دندانپزشکان در درمان های ترمی جهت کیور کردن انواع مختلف کامپوزیت از آن استفاده می کنند .

لایت کیور در دو نوع لایت کیور LED و لایت کیور هالوژن ارائه می شود که از نظر نوع نور و لامپ بکار رفته با هم تقاوت دارند . لایت کیور های LED شدت نور بیشتری با طول موج های مختلف تولید می نمایند و از لحاظ کیفیت و سرعت در کیور بسیار بهتر عمل می کنند .

نکته : سئوالات متداول بیماران از دندانپزشکان !

سئوال : اشعه آبی رنگی که به دندان تابانده می شود چقدر مضر است ؟

پاسخ : نور آبی رنگی که در هنگام درمان بوسیله دستگاه لایت کیور به دندان بیمار تابانده می شود در طیف نور های مرئی بوده و از جنس نورهای فرابنفش و لیزر نمی باشد ، تنها تفاوت این نور در شدت بالای آن است ، البته نور لایت کیور هیچگونه آسیبی به بافت دهانی بیمار وارد نمی کند و فقط اگر افراد به مدت طولانی به نور لایت کیور نگاه کنند همانند کسانی که در معرض طولانی مدت نور خورشید قرار دارند ممکن است به بیماری های چشمی از جمله آب مروارید دچار شوند . به همین دلیل است که دندانپزشکان و دستیاران آنها در هنگام استفاده از لایت کیور از عینک های مخصوص و تلق های نارنجی رنگ استفاده می کنند تا از تماس چشمی مستقیم با این نور آبی رنگ معروف جلوگیری کنند

برای انتخاب لایت کیور مناسب و با کیفیت به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

بر خلاف تصور قیمت بالای تجهیزات دندانپزشکی همیشه تعیین کننده کیفیت مطلوب آنها نیست و لایت کیور هم از این قانون استثناء نمی باشد .

اما یکی از مسائلی که در هنگام خرید لایت کیور و با دیگر تجهیزات دندانپزشکی می توان به آن دقت کرد و اهمیت زیادی به آن داد خدمات پس از فروش است ، من سعی می کنم با یک مثال که تقریبا اکثر دندانپزشکان حداقل یک بار با آن دست و پنجه نرم کرده اند این موضوع را به صورت شفاف مطرح کنم ، آن هم اینکه شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که مثلا کالایی را باقیمتی بسیار بالا خریداری نمایید و بعد از مدتی که از آن استفاده نموده اید قطعه ای از قطعات حیاطی آن دچار خرابی شده باشد و نیاز به تعویض آن باشد .

فرض کنیم کالای مورد نظر یک لایت کیور است و LED آن دچاز مشکل می باشد و باید تعویض شود . اولین کاری که همه ما آنجام می دهیم این است که با شرکتی که کالا را از آن خریداری نموده ایم تماس می گیریم که در این در این تماس دو فرض ممکن است یکی اینکه لایت کیور ما در محدوده زمانی گارانتی می باشد یا خیر که ما در اینجا از ورود به این موضوع صرف نظر می کنیم .

به هر حال ما پول زیادی را خرج کرده ایم و انتظار داریم تا لایت کیور ما به سرعت کارایی خود را بدست آورد تا بتوانیم از آن استفاده نماییم .

حال تصور کنید که شرکت وارد کننده لایت کیور در جواب شما بگوید قطعه مورد نیاز شما را ندارد و یا برای موجود کردن دوباره باید به شرکت سازنده که در اروپا یا آمریکا و ... می باشد سفارش دهد ، و این امر حداقل 2 تا 3 ماه طول خواهد کشید .

سئوال اینجاست که برای شما و چرخه کاری شما چه اتفاقی خواهد افتاد ؟ آیا باید صبر کنید و بیماران را منتظر نگه دارید و یا مجددا لایت کیور دیگری را خریداری نموده و به فعالیت خود ادامه دهید ؟

نتیجه بیسیار روشن در موضوع این است که خرید تجهیزات دندانپزشکی و یا هر کالای دیگر با قیمت های بسیار بالا ضامن کیفیت مناسب آن نمی باشد . چراکه امروزه بخش قابل توجه کیفیت را خدمات پس از فروش تعیین می کند .

 

 

خرید بهترین لایت کیور...
ما را در سایت خرید بهترین لایت کیور دنبال می کنید

برچسب : خرید لایت کیور,خرید تجهیزات دندانپزشکی,لایت کیور دندانپزرشکی,لایت کیور, نویسنده : لایت کیور dandanteb01 بازدید : 86 تاريخ : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1397 ساعت: 17:34